KUNDESERVICE

Hvordan vet jeg at min ordre er bekreftet? 
Du får en ordrebekreftelse på e-post så fort kjøpet ditt har blitt godkjent.

 

Kan jeg endre min bestilling?
Vi kan endre eller fjerne varer fra din orde om den ikke har rukket og blitt behandlet av vårt lager.

Glemt Passord
Klikk på? «Logg inn» og sa? «Glemt passord». Fyll ut e-posten du har registrert deg med, så sender vi deg en lenke som du følger for å endre passord.

 
Leveringstid
Leveringen tar normalt mellom 1-4 arbeidsdager etter at pakken er sendt fra oss. I perioder med stor pågang kan leveringstiden være noe lengre. Om du ikke har mottatt pakken din i løpet av 12 dager er du som kunde selv ansvarlig for å kontakte oss. Vi benytter oss av postselskapet Bring ved våre leveranser. Bring leverer pakken til ditt nærmeste postkontor. Hvis du ikke henter pakken din på postkontoret og bestillingen returneres til oss vil du belastes med et gebyr på 250 kr.

Hva koster frakt?
Fast frakt på 79,- for servicepakke på alle bestillinger i nettbutikken. Alle pakker sendes med sporing. 

Retur og angrerett
Du har etter forbrukerkjøpsloven full angrerett i 14 dager etter at du har mottatt bestillingen din. For henting i butikk, starter angreretten å løpe 5 virkedager etter at bestilling blir registrert og du får beskjed om at pakken er klar for henting. Angreretten gjelder selv om varene er på salg. Vedlagt alle bestillinger følger returskjema, som må benyttes. Ved retur må varen være ubrukt, merkelappene må være på og varen må sendes i retur i sin originale emballasje.

Vi tar følgende forbehold

 

  • Varen kan være utsolgt.
  • Farger kan avvike fra virkeligheten.
  • Skrivefeil.
  • Avvik kan forekomme, da lageret vårt reguleres elektronisk.